Miről szól a preventív gerinctréning?

Közzétette: 2018-06-02 gerinctréning, Pilates

PREVENTÍV GERINCTRÉNING

 

A preventív gerinctréning elsősorban a törzs izmainak fejlesztését, erősítését és nyújtását foglalja magában, de a sokszor különböző eszközökkel (fitball, softball, henger, dyner párna stb.) végzett gyakorlatok a teljes testet edzik.  Egy gerinctréningbe ugyanúgy beleférnek a pulzus emelkedéssel járó dinamikusabb, mint a stabilizációs vagy statikusan végzett feladatok illetve nyújtó gyakorlatok.

Az órán elsődleges hangsúlyt kap a hát mélyizmainak megdolgoztatása, amely egy-egy hagyományos aerobikos, funkcionális vagy egyéb edzésen kevesebb figyelmet kap. A gerinctréning formálja az alakot, javítja az izomtónust, edzi a hát, a has, a csípő, a váll, a karok és a láb izmait.

Biztonságos és hatékony edzésforma, melyet rendszeresen végezve megelőzhető a gerincbántalmak kialakulása, de a már meglévő gerincpanaszok is enyhíthetők. Javuló testtudatot, nagyobb teherbírást, szebb testtartást, javuló közérzetet eredményez.

Várlak szeretettel egyéni, és csoportos óráimon az UP Pilates Stúdióban!

Simitska Tímea

admin

About admin

Call Now Button